Annons

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Förskola: Djur - Ett pedagogiskt spel för barn

Förskola: Djur är ett pedagogiskt spel för barn under tre år, utformat för att förbereda dem för förskolan. Utvecklat av YovoGames, är detta spel tillgängligt på Android-enheter. Spelet handlar om att ta hand om djur, där spelaren måste mata, leka, klä upp och lägga dem i säng. Spelet är utformat för att främja fantasi och kreativa talanger hos barn. Gränssnittet är enkelt och lätt att navigera, utan att kräva några läsfärdigheter.

Spelet erbjuder en spännande värld av äventyr för barnen, där de får lära sig processerna som sker i en förskola. Även småbarn kan hantera spelets villkor, och ledtrådar ges genom hela spelet för att säkerställa att inga problem uppstår. Spelet erbjuder olika aktiviteter, från att rita till att leka med robotar, flygplan, maskiner och hoppa genom ett rep. Spelet är mycket engagerande och främjar lärande genom lek.

Sammanfattningsvis är Förskola: Djur ett bra spel för föräldrar att introducera sina barn till förskolans värld. Det låter barnen lära sig hur man tar hand om yngre barn och vad man kan förvänta sig i en förskola. Spelet erbjuder ljusa grafik och trevliga karaktärer, vilket gör det attraktivt både för barn och föräldrar.

Program tillgängligt på andra språk

Kindergarten : animals för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 1.2.9

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Kindergarten : animals

Har du provat Kindergarten : animals? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.